Menu
Obec Hlohovec
Hlohovec

Vydání veřejného výpisu údajů z Registru osob prostřednictvím CzechPOINT@home

3. Pojmenování (název) životní situace

Vydání veřejného výpisu údajů z Registru osob prostřednictvím CzechPOINT@home

4. Základní informace k životní situaci

Systém základních registrů slouží k dosažení rychlejšího a spolehlivějšího poskytování služeb státní správy nejširší veřejnosti a umožňuje občanům a podnikatelským subjektům jednoduše a rychle komunikovat s úřady, státní správou a územní samosprávou.

Registr osob:

Obsahuje referenční údaje o právnických osobách, podnikajících fyzických osobách nebo orgánech veřejné moci.

Na základě vyplnění žádosti (formuláře) v rozhraní CzechPOINT@home a jejím následném zaslání prostřednictvím Informačního systému datových schránek, je vydán veřejný výpis údajů z Registru osob.

Požadovaný výpis z Registru osob je automaticky zaslán do datové schránky žadatele.

Výpis obsahuje identifikaci žadatele. Dále obsahuje údaje z Registru osob o požadované osobě nebo subjektu.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Žádost může podat:

  • žadatel z datové schránky fyzické osoby,

  • žadatel z datové schránky podnikající fyzické osoby,

  • žadatel z datové schránky právnické osoby.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Postup podání žádosti o zřízení datové schránky je zveřejněn na webových stránkách Datových schránek.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Řešení životní situace se zahajuje vyplněním formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

8. Na které instituci životní situaci řešit

V této životní situaci nedochází k přímé komunikaci žadatele s úřady státní správy. Žádost je podávána prostřednictvím webového formuláře.

Žádost lze podat také přímo na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Při elektronickém způsobu zaslání žádosti žádné. Totožnost žadatele se ověřuje prostřednictvím přihlášení do datové schránky.

V případě podání žádosti na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT je třeba se prokázat občanským průkazem nebo cestovním pasem.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Formulář "Veřejný výpis údajů z Registru osob" je k dispozici na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Vydání veřejného výpisu údajů z Registru osob prostřednictvím CzechPOINT@home není zpoplatněno.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Podaná žádost je vyřízena okamžitě, resp. v závislosti na dostupnosti registru.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Žádost se podává prostřednictvím formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

28. Popis byl naposledy aktualizován

19.11.2014

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Obec

Rychlý kontakt

Adresa:
Obecní úřad Hlohovec
Hlavní 75
691 43 Hlohovec

IČO: 00283151
Telefon: 519 354 103
Email: obec@hlohovec.cz
Datová schránka: mbebk6k

Mapová aplikace

Mapová aplikace

Najdete nás také zde

facebook

Aktuální počasí

dnes, pátek 26. 4. 2024
slabý déšť 12 °C 1 °C
slabý déšť, slabý jižní vítr
vítrJ, 4.76m/s
tlak1014hPa
vlhkost57%
srážky0.78mm

Pranostiky

Pranostika na akt. měsíc

Studený a mokrý duben plní sklepy a sudy.

Pranostika na akt. den

Slepice kváčí, kohouti pějí, sedláčkové hrách a oves sejí.

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
1
1 2 3 4 5

Přihlášení k odběru zpráv

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím e-mailů

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

hlohovec

Hlohovec

Nadmořská výška:
174 m n. m.
Katastrální výměra:
896 ha
První pís. zmínka:
rok 1414
Počet obyvatel:
1 264